POLITICĂ DE RETUR

Conform legislației în vigoare O.U.G. 34/2014, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la data în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului achiziționat.

Pentru a își exercita dreptul de retragere, Clientul trebuie să informeze AdorOzon la adresa de e-mail [email protected], fără invocarea unui motiv. 

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, pe cât posibil în ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului și documentele care l-au însoțit.

Dacă produsele sunt returnate într-o stare în care nu mai pot fi vândute ca noi, Adorozon își rezervă dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferență de preț rezultată din vânzarea produselor că second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia.

În cazul în care Clientul solicită retragerea din Contract, în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile lucrătoare de la data primirii dovezii că produsul a fost returnat, astfel:

-pentru Comenzile achitate cu Card Online prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

-pentru Comenzile achitate cu Ramburs prin virament bancar, într-un cont bancar ale cărui date vor fi puse la dispoziție de către client.